Saturday, July 6, 2013

D E S P I C A B L E M E 2

Hye there..! Assalamualaikum.. Sekarang ni dah masuk bulan Julai.. and tell you what? I have been waiting for a pretty long time to this month to be arrived. Why? Because for the one of my favourite movie Despicable Me 2 came out showing in cinema. Sebelum ni tengok the previous movie dekat laptop je. So, this time, by hook or by crook, I must go to watch it and the good news is I went watched it this evening. Datang Jusco *Ops, now is Aeon Tebrau* dengan satu tujuan- tengok DM2 threeee diiii * It's 3D*....!! Walaupun, panjang queue.. beratur je lah. Memang sekarang banyak movie madah nak tayang, lagi lah kat Aeon Tebrau ni.. no wander everybody's come out from their nest to go watch some of those movie kan. Ada The Lone Ranger, Monster University, Man of Steel, World War Z, After Earth, banyak lagi dan semuanya gempak punya cerita. I went with my sister. Siapa lagilah yang nak temankan aku ni..hehe

Best sangat cerita ni. Lagilah 3D, memang macam nak pegang je. Comel minions tu semua. Lawak. Pandai menyanyi lagi..haha. Yang paling best, suka buat sound effect. Coomeeel!!  Kalau lah diorang tu wujud, aku nak satu!!


As everyone knows, hari rabu ni InsyaAllah dah mula berpuasa untuk tahun ni. Dah bersedia? Sedia ke tak, shopping mall dah pasang lagu raya pun. Puasa tak lagi, sibuk nak raya. Ada survey baju raya hari tu kat Tesco Tebrau ni, caaaantiiik sangat!! Lain dari yang lain dan sangatlah eksklusif. Biasalah, perekanya bukan calang-calang orang - Jovian Mandagie. Kenal?? Tak?? Kalau tak, silalah search kat google yew..hihi

Mungkin dah lama bercuti, sampai kena marah dengan mak dan abah aku sebab asyik main game je. Hello, tu game Roller Coaster Tycoon ,okay? Game yang dah lama aku tak jumpa sejak aku budak hingusan lagi game tu dah wujud. Memang gila lah kan bila dah dapat game tu dari abang aku dan terus menetap kat laptop aku. Apapun, hari Isnin ni, aku dah mula kerja kat tempat kerja lama aku. Kat mana tu? Kat sini. Tu je yang senang cari, senang dapat. Aku rancang tak nak kerja tu lagi, nak kerja lain pula macam kedai baju tapi tak nak kedai baju raya sebab nak musim puasa raya, mati melayan orang. Ada yang nak full-time, interview..haih. Banyak songeh pula. Dah malas nak fikir, aku pergi je kat tempat lama, minta, terus dapat, isnin ni masuk dan titik.
Tapi yang tak syoknya, budak yang aku benci tu ada lagi kerja kat situ. Bukan ke dia dah berhenti? Hei, tak puas hati aku. Macamana aku nak kerja, kalau dia ada? Dibuatnya, gaduh ke apa. Tak. Tak. Takde lah sampai bergaduh,kan? Gila kau pompuan gaduh dengan lelaki? Gaduh mulut bolehla. Gaduh mulut??? Maafkan saya. Bukan gaduh mulut ya..perang mulut.haha.. Dah nak apa lagi? Terpaksalah kerja. Memandangkan sekarang ni duit amatlah diperlukan. 2 bulan je. Buat selamba. Kalau dia tegur, tegur je la. Kalau dia perli ke apa, memang nahas la. Daripada terujanya nak kerja, jadi spoil terus. Its okay.. Everything will be fine. * Sape yang aku bengang ni? Nak tahu? Kita pergi ke 2tahun yang lepas..klik NI dan tadaa*

# Esok nak main Roller Coaster Tycoon sampai lebam mata, boleh?

Madah poyos : Bahagiakan diri sendiri dulu sebelum bahagiakan orang lain..

terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: