Monday, July 4, 2011

T H E E N D . . . (lah kot)

Assalamualaikum...
Holaaaa & Haaaaaiii untuk semuaaaaa~
( ===_______________=== )!!!
Pelik kan...ayat macam happy je.
Ni baru ayat yang ditaip untuk dibaca. Kalau lah si penaip ni yang berkata-kata,
mampos sakit telinga dengar ( cakap dengan nada yang tinggi ) .


INGAT TAK LAGI , dulu aku ada entri pasal YANG MANA 1 LAGI BAGUS (part1) dengan GUGUR..MELAYANG..HILANG (part 2) tu kan, sebenarnya entri yang ni pulak sambungan dia.
Dah macam cerita trilogi pulak kan..?? (tak plan pun nak buat)


Tak tau lah nak kata apa ek. Senang cerita, konflik ni dah settle. 


Jawapan untuk part1 = IGNORE . Tak payah kusutkan kepala otak nak pegi siasatlah pebende kejadah semua tu. Lambat-laun, kenyataan akan muncul dengan sendirinya tanpa diminta.


Konklusi part2 = LEPAS HILANG, IANYA DATANG KEMBALI . Lega rasanya bila apa yang kita sayang yang dulunya tak ada, sekarang ada balik. Takda benda buruk yang akan berlaku dan aku dah takda kes berat yang aku tanggung sekarang ni.yiippiii.. 


Aku bersyukur sangat semuanya dah lepas. Macam nak gila dibuatnya aku masa-masa genting tu dulu..haha.


 p/s : Masalah itu akan sering hantui kita selagi kita celik & bernafas (lepas 'lelap' tu,lain punya cerita,ya). Lepas satu pergi, beribu yang menanti.  


N    O    K    T    A    H




terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: