Sunday, November 3, 2013

. U N T U K . D I A .

Aku yang patut.. yang patut.. memberinya segala . Kerna aku mampu.. aku mampu melakukan apa-apa saja.. untuk dia heyy !! untuk dia heyy!!!

Lagu ni takda kene mengena dengan siapa pun..

Cuma entri ni je ditaip khas untuk dia..heyy..

Siapakah gerangannya...??

**Klu**

Nama dia selalu keluar / di'mention' dalam blog ni . Mostly, entri mesti ada dia.

Bukan teman lelaki *si hampeh*

tapi

Teman Selama -lamanya

Atie *bukan nama sebenar* Tuan punya blog JusT FoR ShhHH 

Macam cliche je kan tulis entri pasal dia ni

Bukan saja-saja je nak buat

Ni dibuat sempena birthdaynya yang ke 21 .. yeay

Happy Birthday kawan..



Dia seorang yang baik .
Peramah *kalo keluar, naik teksi, dia yang kena duduk sit depan, berbual depan pak cik driver * .
Rajin *rajin buat kerja , masak-masak kat rumah , dan rajin juga melayan aku*
Kaki shopping *lagi-lagi online punya*
Kaki wayang *mungkin kurang sikit addiction dia daripada aku*
Kaki jalan *rajin mengikut orang kesana-kesini . Tak kisah la bapak dia ajak ke kedai , ehem-ehem dia , ataupun aku dan kawan-kawannya . Senang citer , pantang diajak hehe*
Independent *boleh hidup buat kerja sorang-sorang. More prefer buat asignment individu*
Bussiness women *pernah jual topup , tudung , jajan . sekarang roti bakar telur RM1 kat L12 KTHO siap promote lg . Laku beb . Paling laris & cepat habis . Siap ada orang tanya resipi . Kelas gituu*
Selaku P.A aku . Aku bos .
Dia bos . Aku P.A dia . *tukar-tukar*
Apa lagi ek .. hmmm..
haaa
Kreatif *buat keychain , bantal handmade . buat dan jual*
Perunding imej *especially untuk aku . Tolong balut sari kat aku .. dah macam apa ntah*
Tak banyak cikadak *apakah?? tak banyak songeh la. Buat ni , ok . Pegi sana , jom . Sebab tu kalo aku bos , dia P.A . Ikut je tanpa persoalan*
Pendam perasaan *geram dengan orang , tapi tak tunjuk . Geram dalam hati je la ataupun balas senyap-senyap ..teet*
Suka mengusik orang
Kalo tido , pengsan habis *pernah datang kelas lambat 30 minit*
Tu je kot ..
*Tak dapat nak berfikir sangat sekarang ni sebab penat sangat*



Detik pertama jumpa
Tahun 2010
Di KMTJ
Masa tu aku tengah kemas locker aku
Orang pertama tegur aku kat matrik
Sekelas
Sebilik

Sekarang
Sama-sama kat UTM
Sama kelas lagi
tapi tak sama bilik
tapi masih together-gether

Sudah berpunya  tapi tak official *tak kawin lagi*
Bercita-cita nak sambung study sampai PhD & kawin awal *amin .. haha*
Aku doakan yang terbaik untuk kau :)



p/s : dah 2minggu citer ni kt draft ..sebenarnya nak post on your bday sebab hadiah ko pun aku tak sempat nak beli . Kiranya nak jadikan ni pengganti hadiah lebih kurang macam tu lah . tapi dah basi jadinya . nampak tak betapa sibuknya aku ? Join konvo punya pasal, sampai tak taw nak celebrate bday ko bila. Ada pun , g tengok insidious 2 . Tu pun , curi tulang , lari jaga kaunter jubah . Dengan penat + mengantuk + tak bermaya . Sempat je aku lelap dlm panggung .

koleksi gambar2 lama kittew


terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: