Sunday, October 13, 2013

. I.M . N O T . D E S E R V E D . T H I S .

Mungkin bagi kitorang ahli KFK , memang semuanya bercita2 untuk menjadi seorang photographer sama ada photographer untuk job2 , program2 mahupun untuk konvokesyen. Siapa yang dah terpilih , sememangnya 'power' dan 'mastar' dalam bab2 amik gambar 

BUT HEY IT'S NOT ME !!!

Aku tak layak walaupun aku ni nak kata budak baru pun tak tapi pengalaman ambil gambar orang , lagi2 gambar graduan , yang confirm2 deal dengan duit , kepuasan customer atas hasil gambar aku nanti , memang hancus lah aku wei . Aku memang tak sedia dan kalau boleh , dijauhkan daripada jadi photographer untuk konvo ni .

Disebabkan ada masalah beberapa photographer asal konvo ni , MT nak ubah balik position studio *nak cari pengganti photographer* daripada audition studio semalam . Based on audition semalam , total time aku ambil gambar 4 minit gitu dengan markah 74% . Aku rasa lambat kot macam siput dengan terkial2nya , gambar senget semua . Bila nama disebut as a photographer , aku terkedu kejap . Kusut kepala aku . Nak taknak , kena ikut jua keputusan ketua,kan ? 

Dari sekarang , ada lagi 6 hari lagi untuk testshot . Memang aku kena practice kaw2 punya . Kalau tak , dapatlah complain dari editor dan customer . Oh no !! Tak nak !!

Harap aku dapat harung konvo ni dengan tabah . Wish me luck guys :)  


terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: