Monday, July 1, 2013

P E K A K T E L I N G A K U

Hye peeps,

Hari ni memang sangat bengang. Rumah sebelah rumah aku ni * rumah mak bapak aku sebenarnya * dah lama dijual atau nak disewa. Memandangkan dah ada orang dah beli, jadi semalam tuan rumah baru ni *kot* dia datang buat survey dan hari ni pula, ada kontraktor datang nak buat 'make over'. Dari pagi sampailah ke petang, ktang ktung, gedebang gedebung. Memang bingit. Bila petang aku dah mengantuk, kena lah tidur. Aku dah lah jenis kalau nak tidur tu kena aman sentosa. Kalau tak, memang susah lah nak tidur selain daripada bad mood sampailah ke maki hamun kalau ada yang mengganggu tidur aku. Nak tak nak, kenalah juga tidur. Dia punya nak tapis bunyi bising tu daripada masuk dalam telinga, aku lapis kepala aku dah macam sandwish - bantal _kepala_bantal_selimut_bantal. Memang tak syok gila tidur aku petang tadi. Aku set handphone kol 5.30 petang tapi dah bengang sangat, aku bangun kol 4.30. Tekanan!! Bangun je, telinga aku sakit. Mak ai! Berdegung tak ke sudah. Tersangatlah sakit sampai sekarang ni *malam* tak ok lagi. Memang sakit telinga tu terus ke hati. Ni esok sambung lagi mat indon tu. Ergh!! Ketenangan, dimanakah kau??!!!


terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: