Tuesday, January 17, 2012

C.u.Ti.S.e.M.1.(ep.4)

episod 4..hm,maksudnya dah masuk hari ke4 aku cuti.
oh,oh. terlupa tajuk untuk entri kali ni :

EMOSI : TAK NAK! TAK NAK! TAK SUKA! 

serius aku cakap kebosanan dah bertandang dah ni. bila tengok kalendar adik aku ni *ok,promote jap* tak lama sebenarnya cuti aku ni *sedih*

nampak je kecil kan,tapi besar yang amat. ntah mana dia dapat kalendar ni.
beli majalah epop kot,free lah kejadah ni. hm lantaklah

18 januari (hari ni) - 9 februari (survey camp) = 22 hari lagi. 

5 hari lahir Rasullullah,7 thaipusam,8 besday kawan aku-yanti-
9-17=survey camp

tu belum lagi tolak hari nak berkemas, beli barang camp, balik utm *argh! tak suka.tak suka!*  tak suka sebab duit melayang. bye bye RM310 sayang *sob sob*  .tak suka sebab nak berkemas. dahlah 9hari, banyak barang nak bawa. memang aku bawa beg besar lah jawabnya. pedulilah dengan apa yang orang nak kata 'beg besar daripada orangnya' dan tak suka sebab nak pergi. dah lah berpanas dan berhujan. berpeluh dan berbasah *uwaah* tapi kena pergi juga!! 

aku nak keluar lepak dengan member lagi. bila pula ni? diorang tak cuti lagi.abang aku pun tak balik-balik lagi. nak pinjam kamera dia. banyak sebenarnya kerja aku yang aku nak buat. nanti dah pergi kem. lepas je tu, dapat cuti 2hari je. habis cuti, terus naik sem 2. pergh,tak best gila! macam cuti sem ni tak berbaloi je.

result dah keluar.tapi tak semualah. untunglah kepada mereka yang dapat A. aku dapat A- untuk kos lukisan kejuruteraan. Alhamdulillah. tu je yang termampu en. rosli bagi kat aku. tak berani dia nak bagi lebih-lebih *hahaha* 

p/s: tahniah kat zarul juga 


terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: