Thursday, December 15, 2011

O H Y E A H ~ !

akhirnya..
dapat jugak copy gambar SAHARA dari pc kelab.
susah kot nak pegi ambik.
1. segan nak masuk bilik kelab
2. nak copy file memang kerja bahaya. virus yang melambak gila
tapi tadi pc ok je :)

tadaaaaaaaaaaa



assalamualaikum w.b.t
hey,hey,hey
untuk orang tu,
aku rasa apa yang dah terjadi beberapa hari lepas,
 kita simpan senyap-senyap, sendiri-sendiri je, ok?
apa yang aku tahu pasal kau
aku simpan kemas dalam otak dan hati aku.
dengan kehadiran kau
sebenarnya
aku harap yang kau dapat gantikan orang yang aku dah hilang .
(rujuk entri SPEECHLESS)
selama 19 tahun aku hidup
aku ramai kawan peempuan
tapi kawan lelaki kurang sikit.
tapi kalau kawan lelaki yang paling rapat
lagilah sikit.
sorang dari matrix
(motivator aku tuh)
yang lain dalam 
satu dua orang dari bangku sekolah rendah.
nampak kan..?
nak jadi kawan lelaki yang rapat dengan aku memang susah.
sebab nak percaya kat orang lagi-lagi lelaki memang susah.
ditambah pula
mak bapak aku ni macam 
yelah kan
tanya tu tanya ni
"kat matrix @ u jangan cari boyfriend."
sampai aku naik bosan dengar,haha
aku tak cari boyfriend tapi aku cari kawan.
kawan lelaki.
kadang-kadang bila kita ada masalah dengan budak lelaki,
budak lelaki yang boleh tolong.
nampak lah kegunaan mereka disitu
hahaha
kembali kepada cerita asal.
orang yang aku dah hilang tu,
banyak sangat benda yang dia buat untuk aku
sejak umur kitorang 10 tahun lagi
tapi 
apa yang dah terjadi kat dia
bukan kita sangka akan terjadi.
jadi,
harap kau dapat jadi pengganti dia,
dengan cara kau sendiri.
okay?
dan
aku berharap agar hubungan sahabat kita ni
akan berkekalan

o
o
o


tahun 2013....apakah yang sudah terjadi? 

terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: