Thursday, December 8, 2011

damai

rabu.kamis.hari ni jumaat.
3hari tak call ko.
terasa jimat kredit ak.
haha
ingatkan nak kata - rindu
takda maknanya
aku sekadar kawan ko je
lepas kejadian hari tu
aku tak tahu apa jadi kat kau.
disebabkan kita baru kawan,
ko tak kenal aku ni macam mana orangnya.
cara aku,apa yang aku benci,
yang ko cuma nampak luaran aku je.
dan hanya disebabkan silap ko yang kecil tu je
ditambah pulak dengan mood aku yang tak berapa okay ,
memang ko jadi mangsa aku.
kau call aku, aku tak angkat.
kau teks ak, aku tak jawab.
aku  jenis manusia yang ego dan pendirian aku tetap.
orang yang dah kenal aku (kawan sekolah yang dah lama kenal aku),
mereka memang faham
dan tak berani nak buat aku
marah,
kalau aku moody , mereka tak akan layan aku
sebab
sekali salah cakap sedikit je, habislah.
petir aku bagi.
dan tu lah apa yang kau dah terbuat.
aku tahu kau tak tahu
tapi
ego aku memang tinggi
jadi,
tunggulah ego aku dah normal
aku akan call kau.
(habis lah duit aku terbang lagi untuk top-up)

cerita dulu-kala
-masa sekolah menengah-
bergaduh dengan kawan yang dimana sememangnya rapat masa kecil.
dan kesannya
sampai sekarang
kes tu berlanjutan
sampai sekarang.
hari ni
9 Disember 2011
dia akan bernikah
nak diikutkan,
aku nak pergi majlis dia
tapi biasalah
sibuk sangat dengan
program dan tugasan sekali dengan quiz minggu depan.
jadi?
moralnya disini :
sekali silap yang anda buat, akan terimalah kesannya daripada aku.
bila semuanya dah selesai, jangan sesekali ulang kesilapan.
terima kasih kerana sudi membaca entri yang cukup membosankan ini.
terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: