Tuesday, October 1, 2013

K L GANGSTER 2

Update blog dengan topik ni bajet macam baru tengok kat panggung je kan .. buat masa sekarang ni tak keluar lagi . Yang official jelah .. yang illegal tetiba keluar kat youtube tu memang dah lama tapi kalau nak search balik memang dah takda lah kan. 

Ingat lagi ada kawan FB aku ada post , laptop dia boxoffice KL Gangster2 .. ramai2 tengok . Masa tu, aku dengan 'blur'nya , tak kisahlah apa yang dia post tu. Tup tup , selang sehari dua baru aku taw yang cerita tu bocor !! Sangatlah kejamnya . Seminggu tu , isu ni memang hangat bak hang .. kat paper , berita,  malah MeleTop pun siap bawak mai Dato Yusof .. yang sedihnya kat anak dia lah Syamsul Yusof tu *pakwa zatul - angan2 saje* 

Merajuk habis katanya . Sampai tak keluar bilik , patah hati , patah semangat , erm..patah apa lagi ea? Mana taknya , hasil penat lelah berapa tahun , kos berapa juta , senang2 ada kambing hitam sabotaj bagi semua orang tengok free2 je cerita tu kat Youtube. 
Hampa juga lah bila taw ada member pun dah tengok cerita tu. Korang ni mesti fikir yang aku ni dok cerita orang lain dah tengok , macam aku ni belom tengok je kan . 
Excuse me .. sebagai seorang yang kaki wayang tegar *ceh,takda lah tegar sangat tapi boleh la~* cerita2 yang box office macam ni lah yang aku tunggu2 sekian lama nak tengok HANYA DI PAWAGAM *capital letter disitu*

Apa barang weyh tengok kat laptop? cd pasar malam? Takda feel kot. Aku sanggup menahan nafsu nak tengok cerita ni kat mana-mana sekali pun sebab aku taknak terlibat dan termasuk dalam senarai 'mereka yang mematahkan hati Syamsul' *wakaka* 

Petang tadi , lepas kelas , macam biasa pergi makan dengan my bff , sampai2 je kat sana *arked cengal utm* dengar muzik dari tv macam ala-ala movie nak start tau . Sempat tengok Skop Production . Jalan punya jalan menuju ke mini mart sambil tengok tv *cerita dah start sikit je* dan sambil tu juga aku tanya kat atie , cerita apa ni *dengan muka berkerut , siap berhenti berdiri terpacak tengok tv* Atie kata KL Gangster 1. Dalam fikiran aku , lain je .. tapi muka Aaron & Syamsul ada keluar masa awal tu . Malas nak fikir lagi , terus je ke kedai..pedulikan je lah cerita tu . Lepas tu , pergi duduk sambil tenggu makanan sampai , aku tengok balik tv tu , KL gangster 2 da..Patut pun lain je cerita dia  tapi masa aku tengok tu , dia keluar poster je . Abang yang supply cerita tu tengah betulkan tv tu *dia pakai pendrive , copy dari orang lah tu* Dia start cerita tu balik tapi macam tak boleh play cerita tu . Memang bagus pun . Aku siap tukar tempat duduk sebab tak nak tengok tv haha . Last2 , abang tu fedup , dia bukak cerita Fast & Furious 5 kot . Apa lah bro tu , lagi 2 hari nak keluar panggung , dia pegi tayang pula . heyyyy!! 

Aku memang dah set lama dah nak tengok cerita ni minggu ni dengan family . Dulu pun tengok KLG1 dengan diorang gak tapi kali ni aku yang belanja ..hehe Tapi kalau korang nak tengok , pakai duit korang sendiri lah ek .. tak pun ikhtiarkan cara minta orang belanja . 

*tengok trailer je maa* 
 
 

Excited weyh nak balik rumah , tengok KL Gangster 2 :) Lai lai , 3 oct 13 serbu panggung !!


terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: