Saturday, March 16, 2013

O r d i n a r y S a b t u

yoo.. assalamualaikum..wee. 
malam ni ada dinner..its called MEGA ( Merbauan Glory Award) majlis bagi penganugerahan kepada mereka yang berjasa pada Kolej Tun Hussien Onn. aku cuma bagitahu je..dan aku bukannya pergi pun..sejak first year lagi tak pergi. kalau aku pergi, means 2minggu aku ada dinner. next week ada dinner KFK.. lagi sekali aku dijemput, dan.... 
yang paling best, InsyaAllah aku dapat hadiah untuk jawatan pengarah & exco..
kalau dapat jadi queen, bertambahlah hadiah haha tapi tu tak mungkin sebab ada sorang senior tu memang kebal dan susah nak kalahkan dia..confirm dia jadi queen lagi dinner ni..takda rezeki orang lain..melainkan kalau dia dah habis study, tapi tak jugak...nanti dia pun ley jugak datang as alumni..huh!! haha..nak wat camne kan..dah dia vogue mengalahkan aku n the rest of us..just smile, clap, n say tahniah je lah..feels happy for her.. ahh,tu next week.. 
tadi pagi, keluar g U Mall..memberku ; ct atie, izzatul, dan kira nak beli barang. 
aku yang sebenarnya takda mood sangat nak keluar 
(mentang2lah Umall je kan haha),
aku pun pergilah temankan dan menceriakan keadaan sambil mencuci mata. 
tapi yang bestnya, aku dapat memujuk mereka untuk menonton wayang (oh,skemanya ayat) cerita Oz The Great & Powerful


bagi aku cerita dia agak slow tapi visual dia memang tip top.. nasib baik izzatul dengan kira ok je dengan cerita ni..haha

malam pulak, mereka ada dinner dan aku yang tak sangkanya jadi mak andam untuk izzatul..haha.. tapi sangat huru-hara sebab rushing.. kira cakap,'' zatul nampak lain la (sambil ketawa)" aku harap itu bermakna cantik..huhu 

hope u guys enjoy having the dinner nasi arab :)

p/s : nice pula wifi malam ni even 2-3bar je..muah2 


terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: