Wednesday, October 12, 2011

n a k b u a t l a g i k e ..??





gila ke ..??
tak sanggup aku !
penat ! lapar ! dahaga ! pening ! busuk ! mengantuk !
lagi, lagi dan lagi !
dah buat kali kedua pun salah jugak ke..?
padahal dah buat dengan hati-hati kot tapi lagi teruk ! 
takkan nak buat kali ketiga..?
bas lalu-lalang,berhenti depan bas stop tempat kami berenam bertenggek dekat longkang utm yang dalam tu
demi menyemak semula data levelling bagi betul semua.
aku rasa pak cik bas tu nak dekat 10 kali lalu kat situ,
yang kami ni tak habis-habis lagi dengan levelling.
8pagi-3petang!
habis masa untuk benda ni.
dulu semangat nak buat amali ni tapi sekarang dah serik.
kepada ahli kumpulan 2 seksyen 2 sesi 2011/2012
azhar (ketua),bong,akmal,wani,wawa,
terima kasih sebab
 tabah , cekal, dan tabah bersama-sama dalam menyiapkan project levelling ni..

muka yang masih bersemangat

ketua..!!

wani,azhar

wani,wawa,bong,akmal



suka tengok view ni..


terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

3 comments:

anuaw said...

waaa...
org2 yg berjaya...
follow la aku dila.

anuaw said...

waaa...
org2 yg berjaya...
follow la aku dila.

dilagW said...

haha,,ok nuaw..