Monday, August 15, 2011

saya sudah tak lama lagi . . .

saya sudah tak lama lagi...
1) nak berhenti kerja
actually memang tak sabar je nak berhenti kerja . seperti yang sudah tersedia maklum   

i) aku dah ada masalah dengan budak kerja 
( siapa yang tergigit cili , tau lah apa rasanya kan ) 

ii) penat ! lagi-lagi sekarang ni bulan puasa , orang nak shopping barang raya nanti kan , sumpah aku bagitau customer memang ramai . manpower ramai macam mana pun , tak cukup tangan .  dah terang lagi bersuluh sekarang ni kan musim mega sale . kitorang ni yang promoternya penat melayan . cuba bayangkan masa berbuka pun ada customer nak beli kasut . kalau non-muslim tu okay lah lagi kan , ni tak . yang melayu pun ada . dalam hati pun berkata ( dia tu tak buka puasa ke? ) atau sama dengan (dia ni puasa ke tak? ) haha..malas je nak layan customer macam tu . lagi tak boleh menahan bila ada customer tu pergi cari kasut tu sendiri . memandai je dia . tak reti-reti tunggu kitorang masuk kerja . hari sabtu & ahad memang pecah rekod . 1 hari je boleh cecah rm4000++ .superb wow kan?? tapi penat dia memang tak terkata lah kan .
  
iii) insyaAllah aku berhenti tanggal 30september2011 sama dengan hari raya pertama . bermaksud ... hari raya pun saya kerja . mesti best ! serius memang susah dapat kerja masa puasa & raya . 

2) masuk UTM
yang ni lagi scary siot . dahlah preparation tak siap lagi . 
i) borang tak siap isi .
ii) tak shopping barang-barang u 
iii) jpa + ptptn 
iv) menginstall software 
------>takda masa :(

tapi yang pastinya , benda tu suma akan selesai jugak satu hari .so....kita enjoy je (>__<)v


terima kasih ya sebab sudi baca entri gW ni. jumpa lagi

No comments: